Recenze (75)
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Musí být viděno v originálním znění. Bez komentáře.
Karate tiger 1: Neustupuj, nevzdávej se (1986)
Naprostá BOMBA, žádné béčko, brak, ani fantasmagorie, jak tady vidím psáno od pár nepochopívších. Pro milovníky bojových umění naprosto motivační záležitost. Jean-Claude odvedl roli záporáka na jedničku, jak si podržell na začátku mladého zlobivce i kolotoče mezi provazy. Trénink Jasona fyzicky našlapaný. Sympatický roztomilý tlouštík nekňuba. No a Kelly... Pěkný soundtrack. Jedinou chybičku vidím v hodně odlišném "dvojníkovi" Bruce Lee. Kdo zažil film v plné jeho slávě, nemůže hodnotit jinak, než mezi 4-5 *. NO WAY!
Střelec v ohrožení (2007)
Oblíbený herec, oblíbené téma, jen depresivně a nudně zpracované :(
Doktor z hor (1992) (seriál)
Přátelé negujte, co to dá, ale v 90. letech to byl hit, dnes už není, co si budeme nalhávat :-)
Stefanie (1995) (seriál)
Jako sledovat to dnes, dal bych asi 1hvězda, nebo odpad no ale.....sledoval jsem to :D
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
špatná práce, soucítím s diváky :)
Sběratelé kostí (2005) (seriál)
Skutečná předloha kůstky, antropoložka Kathy Reichs se podílela na natáčení a prohlásila, že se mnohokrát poznala v povaze Dr. Brennanové. První díly byly supr, hodně jsme odkoukali,postupně mě to však přestalo úplně bavit. Hodnotím tak vysoko, protože mě už málo seriálů vůbec přitáhne k obrazovce.
Karate Kid (1984)
Super film mnoha klukovských dětských let. Neviděl jsem už tak posledních 10 let, proto hodnotím po mnoha dávných shlédnutích. Zanechal ve mě stopu - Když na sobě člověk maká, může dosáhnout skoro všeho, čeho chce! (4,7 * )
Autosalon (2005) (pořad)
3,5 hvězdy. Borci jsou takoví lájoši, trošku trapní někdy, ale pořad mě baví.
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Bůh žehnej schopným a pracovitým lidem, co mají svou práci rádi !