Recenze (172)
Super-Blb (2022)
Skvělá francouzská oddechovka, parodující "filmové trháky" : ))))))
Turista (2022) (seriál)
Trochu více svižnosti a méně předvídvídatelného děje by neškodilo.
Žít (2022)
Působivý snímek - a dal se očekávat, když se při jeho vzniku sešli 2 skvělí " filmoví tvůrci" herec a režisér. Když si představím, kolik "úředních šimlů" sedí jak žába na prameni a brání vzniku dobrým nápadům i nás - je z toho smutno. Tento film by se měl promítat všem úřadům + úředníkům jak by to u nich vypadat nemělo !!
Kosmický hřích (2021)
Ta jedna hvězdička je pro to vyřčené dilema, jsme li - AZTÉKOVÉ nebo CORTÉZOVÉ ??
Pád letu A800 (2021)
Perfektní film, který od začátku až konce dokáže diváka držet v neustálém napětí.
Válka zítřka (2021)
Všechno je možné..... ale představa děsivá, když proti té bílé bestii je postava vetřelce "uhlazený elegán" !! Trikově skvělý film se zajímavým námětem. Bavila jsem se a bála jsem se zároveň a to svědčí o zajímavém filmu.
Ve službách Dioru (2021)
Každý by měl mít šanci, potkat na cestě životem dobrého člověka, který mu předá dar na té cestě....mít smysl svého života. Moc pěkný film.
Barvy Číny (2020) (seriál)
Velice pěkný a zajímavý dokument.
Rytíři spravedlnosti (2020)
Už dlouho se mi nestalo, abych byla tak silně vtažena do filmového příběhu. Těch 116 minut doporučuji opravdu každému. Film musíte vidět a udělat si názor vlastní. Můj vidíte 5 hvězdičkami " )
Tenet (2020)
Perfektní námět a perfektní film. Dnes je 21.3.2024 a já před týdnem četla ve zprávách, že vědci už přišli na to, jak by se dalo cestovat v čase. Takže se podívejte, co s tím HOMO SAPIENS udělat může !