Recenze (1 340)
Wonka (2023)
Příliš jsem od toho nečekal - přece jen film s prvky muzikálu není vyloženě můj šálek kávy. Po Karlíkovi se nicméně tento formát dal čekat, takže jsem i tak do toho ze zvědavosti šel. Hlavní představitel vyloženě sympatický nebyl, ostatní herci také takový všední. O to víc však vynikla grafická stránka, která je opět výborná. Dialogy místy vtipné, místy méně. Holt, když nad tím tak přemýšlím, na plný počet to úplně nebylo, ale i tak se mi to líbilo hodně, takže 4*.
Akta X - Film (1998)
V mládí to byl (nejen můj, samozřejmě) oblíbený seriál, ale jelikož jsem film viděl až nyní, už mi to nepřišlo nějak zvlášť strhující. Přece jen, jede to podle scénáře Akt X, kdy se nakonec nikdy nic nevyřeší. A ani zde jsem se nějakého odklonu od tohoto scénáře nedočkal, takže ve výsledku zkrátka jen a pouze průměr.
Oppenheimer (2023)
Takhle prostě Amerika jedná - jde jen po svých cílech a nic jiného ji nezajímá. Vlastní lidi, ani cizí lidí, jiné národy, ani celý svět. Zkrátka ukázka jejího arogantního, nelítostného chování - vlastně nic nového pod sluncem. Proto se mi ani film nechce hodnotit nějak příliš dobře.
Komici (2009)
Tak nějak film, který v ničem nevyčníval. Jako podívat se na to dá, ale jelikož mi americký humor typu "Na stojáka" není vůbec blízký, nebyl mi nijak blízký ani film. Tkový průměr.
Vetřelec: Covenant (2017)
Spíš než lekačka jede tohle čistě na psychologické vlně, která na diváka dokáže dobře působit. Ve výsledku to funguje dobře, fajně udělané. Lehce slabší 4*.
Strážci Galaxie (2014)
Ale jo, nic moc jsem od toho nečekal, ale dostal jsem hezky zpracovaný film po grafické stránce a zároveň byl i docela vtipný. Horší 4*.
Pátek třináctého (2009)
Nemůžu si pomoct, ale co jsem od filmu očekával, to jsem dostal (A vlastně i víc, těch nahatejch scén bylo ve filmu víc, než jsem čekal:). Atmosféra dobrá, příběh u těhle filmů moc důležitej není - jde přece o to se trochu "pobát";).
Mládí (2015)
Pokud máte rádi dialogy a dialogy, přidejte si k mému hodnocení klidně několik hvězdiček, ale já víc než 3*. nedám. Grafické zpracování, kamera, herecké výkony hlavních představitelů a samozřejmě koupající se misska dobrý, ale jinak celkem o ničem.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Tak tohle se moc nepovedlo:(. Aby maniak prosil o slitování a div se nepodělal po jedné ráně do ruky? No nevím teda... Podivné. Slečny nesympatické, děj vo ničem, dialogy místy šly, ale spíš nic než moc, jediné, co tak to drží film nad vodou, je zpracování samotné. Slabší 3*.
Addamsova rodina (1991)
Je to taková blbůstka, ale člověk se u toho zasměje. Dobré herecké výkony, hlavně ve tvářích:).