Recenze (95)
Max, má láska (1986)
Buñuel po Buñuelovi. To mohl za tolik u L. B. Carrière?!
Contes immoraux (1974)
Že já hlupák jsem upřednostnil výlomky z untergrundu. (No co, aspoň si mohu zazpívat Nalej mi kumys, ať stojí mi peníz.) – Kvůli obrazu. Savonarolovi jsem nevěřil ani slovo, natož to upálení.
Včelí královna (1963)
Takový krásný katolický film! Proč ho zakazovali? Proč zakazovali Viridianu? Za to můžou feministky! __ Jo, a kolik záběrů by asi spadlo pod stůl některých režisérských chytráků jako "zbytečných"?
Dobrodruh (1983)
Čovek by neřekl, jak se pobaví.
Requiem za 116 vesnic (1996) (TV film)
Viděl jsem o něco málo více než polovinu (druhou). K obsahu: leccos nelze hodnotit jednoznačně, ne tak ovšem úroveň (některých? většiny?) lidí, kteří to území obhospodařují po létě 1945, zvláště té spodiny roztomile nazývané "zlatokopy" - Přišli s ničím a ničit. Nikdo je nevyháněl, utíkali sami pro svoji neschopnost. Teď (1996) se domáhají "svého" majetku. Hnus.
Irina Palm (2006)
Za tu nutnost vydržet a za náznaky, že divák neví vše.
Bosé nohy v parku (1967)
Úžasné. Kolem bují šedesátky, ale Redford se musí ožrat, aby chodil v nitru Greenwich Village bez bot. A Fondovka (marně maskující, co asi všecko zná už v reálu) se může přetrhnout, aby o něj dost pečovala, vzbudila v něm pocit důležitosti, protože když tohle dokáže, bude mít šťastné manželství. LOL. Kolik hipíkům zaplatili, aby jim nelezli do záběru? ___ Netrčí z toho jevištní původ.
Děkujeme, že kouříte (2005)
Poněkud típnutý konec. Takže vlastně stylové.
Kdysi dávno (1980)
Krásný film o Nicolaeovi a Eleně.
Wittgenstein (1993)
Po přečtení Palečkova komentáře jsem ochoten vidět ve zvolené stylizaci hlubší smysl. Brygmi: "Opravdu divný film." -- Ano, ano; a proto přihazuji * na asi spíše přeceňující čtyři.