Recenze (6)
Světová válka Z (2013)
Supr sci-fi. Trochu jako District 9. Napětí od začátku až do konce. Doporučuji!
Hannibal (2013) (seriál)
Seriál mě zaujal už od pilotního dílu. Prostě 100% zpracované dílo. Proč to musí vždycky skončit v tom nejlepším.
Banshee (2013) (seriál)
Sérii bych zkrátila tak o dva díly a bylo by to ideální. I přesto dávám 100% hodnocení.
Wallander (2008) (seriál)
Proc jsou vsechny skandinavske projekty tak depresivni. Po shlednuti kompletni serie udeluji 5 hvezdicek. Nejoblibenejsi film/epizoda The Fifthe Woman.
Ve stínu (2012)
Excelentni vykon Ivana Trojana a Sebastiana Kocha. Neuveritelne, jak se do jednoho filmu vejde tolik znamych tvari. Velika pochvala pro hudbu. Urcite 5 hvezdicek.
Texaský kat (2011)
Texas Killing Fields, rozhodně veliké překvapení. K filmu mě navedly komentáře ostatních filmových fandů, jejich převážně záporné hodnocení. Dle mého názoru skvěle zahrané role detektivů (Sam Worthington a Jeffrey Dean Morgan),kteří se dostanou k vyšetřování nevyřešených vražd v mokřadech. Ponurá atmosféra a příběh mi připomíná film Zodiac Davida Finche. Jednoznačně palec nahoru.