Recenze (181)
Nikdo (2021)
Strop!
Miliardy (2016) (seriál)
Zatím 4.... Tři epizody za mnou a prozatím panuje velká spokojenost. Je to chytlavé, chytré, svěží a ani zdaleka to nestojí na D.Lewisovi, což je krok správným směrem. Navíc nemusíte být Michael Burry, aby jste pochopili odborné termíny. Díky tomu v seriálu prozatím nenacházím hluchá místa, a připojím vskutku povedené obsazení, tak má Mashak novou závislost. 2. série absolutní TOP!!! . . . už 5
Mamon (2015) (seriál)
Řeknu Vám to asi takto. Pustil jsem si tento počin mezi díly Bronu a House of Cards. Neřešte proč bych něco takového dělal. Přesto se stalo a kvalita Mamonu je neoddiskutovatelná. Svěží herecké obsazení, tedy až na pár vyjímek, které ovšem vůbec nic nekazí, ba naopak. Kamera, zvuk, zkrátka a dobře, vše je o několik levelů úplně jinde než zbytek české tvorby. Není to dech beroucí, ale je to příjemně neotřelé, dynamické, zábavné. Jde o kus dobře odvedené práce! Hodnoceno prozatím po první kapitole. - - - Dokoukáno a zvedám počet hvězd na plný počet!
Případy 1. oddělení (2014) (seriál)
Co na tohle říct. Jediný seriál z krimi prostředí, na který se vydržím koukat, dokoukat jej a těšit se na další epizodu. Případy jsou inspirovaný skutečností, herecké obsazení si krásně sedlo, postupy, slang, všechno je až nečekaně věrohodný. Tleskám a vyzývám Vás všechny, koukněte se na to! PS pro kolegy: taky Vás pobavilo, že tam používají skutečné volací znaky :) ?
Domek z karet (2013) (seriál)
Děkuji!
Nespoutaný Django (2012)
Musím říct, že je to povedený kousek, který má skvělé tempo! Ovšem jen do okamžiku, než se na plátně objeví pan DiCaprio. Bohužel ten to tahá dolů a vůbec nevím proč! JInak respekt tvůrci za scénu s kuklama! Hodně smíchu!
Arthur (2011)
Já osobně jsem se pobavil královsky. Brandovy filmy moc neznám, ale na tento jsem se díky trailerům docela těšil. A nebyl jsem zklamán, právě naopak. Příběh je zcela jednoduchý, hlavní představil mě dostal vtipnými narážkami a naivitou a vše to tak krásně plynulo a bavilo. Možná to bylo mým rozpoložením, ale film mi sednul dokonale.
Dr. Ludsky (2011) (seriál)
Tleskám slovákům kteří mají koule dělat tyhle projekty, i když je někdo bezvýznamný nazve amatérskou fraškou! Mesto tieňov a teď tenhle výtvor jsou pomyslným světlem na konci tunelu... Hodnotím po dvou dílech, které mě bavily víc než jsem čekal. Samotná epizodní linka v obou případech nebyla zlá, tam se to lámat nejspíše nebude. Otázkou je, kam povedou dlouhodobé linky, tedy ty soukromé. Ale fandím tomu a doufám ve vzrůstající tempo!
Hlavně nezávazně (2011)
Chtěl jsem dát 2 hvězdy. Film byl příjemný, občas překvapil, občas zklamal, ale jistě to nebyla úplná ztráta času toto zhlédnout. Ovšem poté, co jsem měl deseti minutový záchvat smíchu díky Kutchera a jeho mlácení hlavy do stolu, jsem se rozhodl pro 3 hvězdy.
Moneyball (2011)
To jsou rozseky na konci roku. Nejdříve Warrior a nyní Moneyball. Krásná, čistá, nenáročná podívaná jak se patří.