Recenze (280)
Iron Sky (2012)
Škoda, že zajímavý nápad nebyl podpořen i lepším scénářem. Po prvním příjemném překvapení filmu rychle ubývá dechu a směřuje k jasnému, prokouknutému cíli. Až moc je z toho cítit, že se jedná o fanouškovský film.
Prometheus (2012)
kdyby to natočil kdokoliv jiný, byl bych k filmu vlídnější. Proboha! Jen další tuctová vyvražďovačka!
Nebe a dudy (1941)
Ten typ vánočního filmu, který vždy, i přes svou naivitu (možná právě pro ni) potěší.
Evelyn (2002)
Není to sice ničím překvapivé drama, ale je to přesně ten film (viděno na Vánoce), který patří do daného svátečního období, a který potěší. Brosnan také překvapil.
Váňa (2012)
Po nějaké chvíli se dokument hodně opakuje, retarduje. Ve prospěch hovoří stopáž.
Domov aneb Kam směřuje naše cesta (2009)
Ano, je to eko-agitka, ale ty záběry...
Let číslo 93 (2006)
Po letech stále silné...
Skyfall (2012)
Jiné, to je to slovo, které vyjadřuje 23. bondovku. Ano, je tu méně akce, zejména chybí nějaká monumentální finální. Hlavní záporná postava velmi připomíná Jokera z Batmana. Bohužel nedostává tolik prostoru. Potěšily mě dlouhé dialogy, kde se podepsal Mendesův rukopis. A vůbec, celý takový vzpomínkový retro nádech.
Na mě se můžeš spolehnout (2000)
Velmi příjemný "malý-velký" film. Škoda, že toho režisér natočil zatím tak poskrovnu.
Fargo (1996)
Velmi povedený "buranský" thriller. Coeni jsou jedni z mála, kteří umí udělat vážný film, při kterém se i zasmějete. Co říci k postavám a k jejich maloměšťáckému uchopení? Krásné postavičky...