Recenze (280)
Lov lososů v Jemenu (2011)
Nebavilo mě to. Vše, jako kdyby bylo prokouknutelné a předvídatelné. Připadá mi, že Hallstrom se už režisérsky vyčerpal...
Zabít tiše (2012)
Po Zabití J.J. pro mě poměrně velké zklamání. Výborná jedna vraždící scéna. Bohužel příběh není ničím originálním. Vše už jsme někde někdy viděli.
Jednoduchý plán (1998)
To, co má obsahovat kvalitní thriller, tam vše najdete.
30 minut po půlnoci (2012)
Brilantní a chladná závěrečná pasáž vyvažuje celý snímek. Ten se snaží v prvních 3/4 o dokumentární a realistické pojednání, tím pádem jsem se však trochu ve jménech členů Al-Kaidy ztrácel a na někoho může působit děj také nudně.
Bouřlivé výšiny (2011)
Zatím asi nejslabší film Arnoldové. Bohužel tyto romantické příběhy byly zfilmovány nesčetněkrát.
Lesní duch (1981)
Tento typ hororů není opravdu můj šálek čaje. Jsem si to pustil čistě ze zvědavosti.
Norské dřevo (2010)
Kdybych nečetl knihu, asi bych se (zejména první půlhodinu), ztrácel. Pro mě, jako Evropana, je také těžké rozeznat asijské obličeje. Jsem rád, že rozpoznám alespoň pohlaví:-)
Stud (2011)
Prvním filmem Hlad si mě režisér moc nechytil. A tak jsem projekci jeho druhého snímku všemožně odkládal. A musím říct, byla to chyba. Pozitivní moc není. Ale velmi slušně natočeno, o hereckých výkonech netřeba pochybovat. Těším se na další McQueenův snímek.
Divoká stvoření jižních krajin (2012)
Hezká kamera, dobrý nápad uchopit uchopit stokrát omílaný příběh trochu jinak. Ale k čemu?
Bio Ráj (1988)
Při sledování jsem si najednou rozvzpomněl, že je mi to strašně povědomé. Bodejť by ne! Viděl jsem kdysi v dětství. Nádhera. Nemám slov!