Recenze (231)
Nahoru a dolů (2009) (seriál)
KENNY FKIN POWERS
Hugo a jeho velký objev (2011)
Moje chyba, že jsem nešel na 3D, ta první půlhodinka byla očividně dělána jen pro to. Jinak film je s francouzským nádechem, což já nemusím :-) Celkový dojem 6,5/10
Golfový sen (2005)
hezký spoiler přímo v popisu, nechápu proč tohle děláte
Trestná lavice (2005)
BŽUNDA !!! :dDDD
Juno (2007)
sračkozní sračka s absolutně nesympatickym párem ( Page, Cera )
Kamarád taky rád (2011)
Slušný :) skoro na 4 to bylo, woody a justin vyrostli :)
Jezdci z jižního Bronxu (2005) (TV film)
celkem chytlavý,překvapilo :)
Princ a pruďas (2011)
Neseděl mi tam akorát Damian Lewis, kterýho zbožňuju od band of brothers, jinak to byla skvělá zábava, mnoho vtipných scén, které se předtím v žádné jiné komedii neobjevily, originalita :)
Jana Eyrová (2011)
Nemam oprávnění tenhle film hodnotit, viděl sem v kině, nebyl to špatný film, ale někdo jako já ho ocenit nedokáže.
Spartakus: Bohové arény (2011) (seriál)
I přes absenci spartakuse pořád nářez a ta poslední bojová scéna byla naprosto dokonalá ! Chvílema house of Batiatus může spíše připomínat bordel :)