Poslední recenze (210)
Protiúder (2010) (seriál)
Cinemax se nezapře. Sexem, krví a akcí nabitý seriál rozhodně patří k těm lepším a na TV produkci rozhodně i lepší než leckterý předražený žánrový blockbuster... Nejvíc potěšil Shane Taylor jako pomstychtivý Craig Hanson, škoda, že jen v jedné sérii.
El Camino: Film podle seriálu Perníkový táta (2019)
Přesto, že se jedná o epilog k původnímu seriálu, který sám i sobě epilog nepotřeboval, jelikož i tak měl precizní finále, je od Gilliana hezké, že nám nabídl zakončení dějové linky Jesseho Pinkmana jaksepatří. Dočkali jsme se i pár známých postav, ale díky bohu ne otravné Skyler a Marie. Jesse Plemons se nám v těch flashbacích trochu zprasil u Los Pollos Hermanos a pokud zrovna poněkud neobratně nebalí mrtvoly do koberce, podává velmi slušný výkon. Aaron Paul je pořád starým dobrým Jessem a těch pár let navíc mu rozhodně neuškodilo. Hledání peněz v bytě a honba za lepším životem po návštěvě prodejce vysavačů je top. A dočkala jsem se i legendárního Yeah bitch!
Krvavý diamant (2006)
Úžasná výprava do země, kam se navzdory krásné přírodě asi nechcete podívat. Sekání rukou, plenění vesnic, znásilňování a únosy dětí na převýchovu k RUF jsou bohužel v souvislosti s diamanty běžná záležitost. Jeden z místních najde obří šutr. Pašerák ho chce a chce ho dobře prodat. Do toho tam přijíždí šťouravá novinářka, kterou už sere psát o všech těch hrůzách a snaží se dělat nějaké ty dobré skutky. Skvělé herecké výkony, počínaje Leem, kterýmu už snad nikdo nemůže vyčítat nevyzrálost z Titanicu (a dodneška je na něm vidět, že sám tuhle roli nepovažuje za úplně šťastnou) a Djimonem, jehož střídání všech možných emocí mu žeru i s navijákem. Doporučuji scénu s paviány, tady se vyřádili oba... Jeden z filmů, který se stále drží v mé top desítce.