Recenze (336)
Flash (2023)
3 hvězdy za Batmana, ale jinak je to solidní propadák, koneckonců jako většina DC filmů.
Světlo a stíny - Série 2 (2023) (série)
Oproti velice zajímavé první sérii je to nyní už jen nuda. Všechno jste už viděli, nyní doplněno o žánr telenovely či co, no prostě děj mě úplně přestal zajímat.
WTF: Welmi Trapné Ftipy (2023) (pořad)
No doháje :-D Tak nevím, byl jsem z toho docela paf, těžko říct jestli v dobrém nebo ne. Některé scény sranda, některé úlet. No uvidíme co předvedou dále.
1899 (2022) (seriál)
Mystické, a la epické NIC. Strašná nuda, ani zvědavost, o co tam vlastně jde, mě nedonutila pokračovat. Zvládl jsem do čtvrtého dílu. Škoda.
Poslední střih (2022)
Tohle se fakt těžko hodnotí, neboť pokud neprotrpíte první třetinu filmu, která je příšerná, tak byste se nedočkali luxusní zábavy v poslední třetině. Takže vývoj emocí: WTF? - Tak tohle fakt nejde, myslí to vážně...? - To je hovadina, přetáčím. - AHA! No tyvole :-DDD To je prča :-D První část: 1 🌟 Druhá část: 🅾️ Třetí část: 4 🌟🌟🌟🌟
Stanfordský vězeňský experiment (2015)
Experiment možná zajímavý, ale film ukrutná nuda. Táhlo se to jak smrad, nekonečné, stále dokola. Herci jedna velká bída.
Taboo (2017) (seriál)
Vůbec mě to nechytlo, musím přiznat, že po 3 dílech vzdávám. Drsná atmosféra, pomalé tempo, ale bez jakéhokoliv náboje.
Elvis (2022)
Čekal jsem o dost lepší výsledek. Zajímal mě obsah, ale forma už tak závratná nebyla.
Black Adam (2022)
Ach bože... to snad stárnu, nebo je to fakt taková hovadina?
Top Gun: Maverick (2022)
Pocta klasickému filmovému umu. Potěšení na duši v mnoha směrech.