Poslední recenze (336)
Flash (2023)
3 hvězdy za Batmana, ale jinak je to solidní propadák, koneckonců jako většina DC filmů.
Světlo a stíny - Série 2 (2023) (série)
Oproti velice zajímavé první sérii je to nyní už jen nuda. Všechno jste už viděli, nyní doplněno o žánr telenovely či co, no prostě děj mě úplně přestal zajímat.
WTF: Welmi Trapné Ftipy (2023) (pořad)
No doháje :-D Tak nevím, byl jsem z toho docela paf, těžko říct jestli v dobrém nebo ne. Některé scény sranda, některé úlet. No uvidíme co předvedou dále.