Oblíbené filmy (10)
Expendables: Postradatelní (2010)
Tak dlouho jsem cekal, az jsem se dockal a byla to naprosta pecka a sem moc rad, ze druhy dil byl jeste lepsi! 99,9%
Gladiátor (2000)
Jeden z nejoblíbenějších historických filmů, skvělý příběh, skvělé prostředí, skvělý Russell
Hanebný pancharti (2009)
Perfektní Tarantino a herecké výkony a naprosto kulervoucí Herr Landa!!
Komando (1985)
Neskutečný film plných ještě neskutečnějších a nezapomenutelných hlášek.....jen mrtvý!
Kmotr (1972)
Nejlepší mafiánská trilogie a Marlon Brando? .......
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Nejoblíbenější fantasy, celá trilogie, neskutečná... rohirrim!
Predátor (1987)
LEGENDÁRNÍ!!!!
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Oblíbenou je samozřejmě celá série, Do pekla a zpět je jen třešničkou na dortu, plné krve!
Rocky IV (1985)
Miluju celou sérii a můžu na ní koukat stále do kola, nejoblíbenější filmy z prostředí boxu.... Ivane, BIJ!
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Jeden z vůbec prvních filmů Arnolda Schwarzeneggera který jsem viděl a to v celkem útlém věku. Ale pohled na svalnaté tělo mého po dlouho dobu idola, na tu dobu průkopnické efekty (přeměna T1000, jaderné výbuchy), s tím akční scény jasně předurčily, že se Terminátor 2 zařadí mezi mé nejoblíbenější filmy vůbec. Jasná volba 5*.