Poslední recenze (14)
Četníci z Luhačovic (2017) (seriál)
Jen doufám, že bude i druhá série :) Nádherná výprava, krásné kostýmy a rekvizity. Herecké výkony výborné. Oceňuji, že jsou díly inspirovány skutečnými případy. Nehodlám seriál srovnávat s humoresky, to nejde. Oba tyto seriály jsou kouzelné a každý má své kouzlo v něčem jiném.
Father Goose (1964)
Musím řict že jsem se tak nikdy nenasmála u filmů s Cary Grantem. Celkem mi ta role hrubého, alkoholického, lakomého a věčně neupraveného samotáře, na něj moc nesedla. Ale když jsem pak viděla jak to zvládl..upřímně, je to můj nejoblíbenější film, s ním. S Leslie Caron tvoří báječný jako Kráska a zvíře.
Recovery (2007) (TV film)
Jen tak tak jsem se držela, aby mi neukápla slza. Nevěděla jsem pro koho plakat první. Pro samotného Alana, nebo pro beznadějně zoufalou Triciu, nebo snad pro jejich děti. Každopádně to byl skutečné. Nerozumím ale Tricie, která řekla že ji už nemiluje, kvůli poranění na jeho mozku. Kde to vzala? Vždyť ji miloval, jen to už nebyl on..aby taky byl s poškozeným mozkem. Je to skoro jako po mrtvici, člověk začíná od znova, ale hluboko uvnitř cítí co cítil i před tím. Pak mi přišlo zvláštní, že s ním nezačala trénovat už od začátku. Na co čekat když jeho mozek potřebuje neustálé podněty ke zlepšení? Nechat ho ať se protlouká každodenním životem sám, bez jakéhokoli tréninku nebo cviku, to je šílenství. Výkon D. Tannenta se mi nesmírně líbil, hlavně ta prdelka..:D