Recenze (3 058)
Leviatan (2014)
Dvě třetiny filmu jsem si říkal, že koukám konečně na reálný film ze života, bohužel nastal na srdce mířící konec. S tou vší smůlou a neštěstím to podle mne tvůrci dosti přehnali... - 4. 7. 2014 - 60%
Kmen (2014)
Momentální reakce ihned po shlédnutí. Hoši, ty voe, to byl ku... "happy end"... - 4. 7. 2014 - 50%
Cela 2 (2009)
Jak hluboko mohou některá pokračování klesnout. Toto téměř do těch největších sra... ... - 8. 9. 2013 - 5%
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Už vím proč toho hň..a Ceru nesnáším. Zde předvedl co v něm skutečně je... - 5. 8. 2013 - 5%
Staré město (2012)
Hodnotím jen párminutovou sekvenci génia Käurismekiho. Už jen na kvalitě a barvitosti záznamu a prvním pohledu na ústředního hrdinu bylo jasné, že se jedná o Akiho. Ať se momentálně nachází na alkoholovém dně, filmové kvality nikdy neztratí. Ostatní režiséři jako více než stoletý (a vůbec už né v obraze) de Oliveira nebo mou nenáviděný Costa mne absolutně nezajímají... - 2. 8. 2013 - 1/6 filmu - 85%
Hřbitov domácích zvířátek (1989)
Absolutní zhovadilost pomalu i na sekci půlnočních hororů na festivalu. Jediné trošku zábavné bylo nebo byla postava faráře v podání autora filmu Stephena Kinga... - 3. 8. 2013 - 20%
Až přijde kocour (1963)
Pro mne vždy jsou podobné filmy jen utrpením a téměř dobrovolně je nesleduji. Ale na filmovce musím občas udělat i vyjímku... - 3. 8. 2013 - 20%
Onibaba (1964)
Kultovní? Určitě ale geniální, nezapomenutelný, skvěle zahraný, ale i drsný a krutý (nebo na tu dobu v které se to odehrává asi normální) snímek... - Viděno 1x + 2. 8. 2013 - 90%
Ikarie XB 1 (1963)
Na svoji dobu neskutečně autentické, téměř uvěřitelné a dokonce i napínavé... - 26. 7. 2013 - 80%
Malý Cézar (1931)
Obyčejné a zapomenutelné... Po Rickovi neštěkne ani pes a proč by vůbec měl, když první známka problému a je konec. Přesně jak vystupoval tak dopadnul. Velké ego, malý mozek... - 2: 8. 2013 - 50%