Poslední recenze (1 760)
Duna: Část druhá (2024)
Donutila jsem se jít do kina a určitě jsem nelitovala ani chvilku. Okolo sedícím chipsákům jsem po chvilce dala najevo, že tudy cesta nepovede ani náhodou. Nikdy nepochopím, proč lidi v kině jí, proto jsem přestala chodit. Raději mám obrovskou televizi a kvalitní ozvučení doma, kde mě fakt nehrozí že poznám kterým zubem zrovna nějaký blb drtí brambůrku. Takže jsem se překonala a nelitovala, bylo to famózní, výborné po všech stránkách, vizuál, muzika, herci, triky, zaslouženě pět hvězd.
Přišla v noci (2023)
Třetí hvězdička je pouze pro Simonu Pekovou, jinak zklamání. Po dlouhé době jsem si pustila český film a zázrak se nekonal, bohužel. Mám se bát? Mám se smát? Ani jedno mi nejde, konec to dorazil. Jediný klad byla pěkná kuchyňská linka, zkrátka opravdu to nebyl šálek mého čaje, který vlastně vůbec nepiju.
Šógun - Zítra je zítra (2024) (epizoda)
Neuvěřitelně jsem se těšila na mého oblíbence Sanadu. Defacto ve velké většině zásadně zemře, tady je ještě cesta dlouhá. To jeho hraní skrytých emocí, užívám si to, tak jako seriál v jeho celku. Začíná to nabírat obrátky, těším se na další díl.