Poslední recenze (4 763)
Purpurový vrch (2015)
Barevně pozlátkové prázdné nic. Nechápu, proč to mělo dvě hodiny a proč někdo del Torovi neřekl, že ty digitální triky jsou fakt k smíchu. Posledních tak deset minut ujde, ale absolvovat kvůli tomu celý film jsem nemusel.
Dexter (2006) (seriál)
Ve své době jsem Dextera zaregistroval, ale protože mě sérioví vrazi nějak zvlášť neberou a seriály svým způsobem taky ne, nechal jsem to projít kolem. A jako u spousty věcí k nich chodím a dostávám se až později, došlo nakonec i na Dextera. A jsem z něj trochu rozpačitý. Na jednu stranu se mi líbí, že je Dexter úplně obyčejný, a tady pochvalu pro Halla, že ho vzal a pojal civilně. Na druhou stranu se Dexter občas až nepochopitelně choval jako magor a v naprostém protikladu k jeho stylu a kodexu. Ale tak chápu, příběh se musí nějak hýbat. A tak tu na pozitivní dojem zůstaly vedlejší postavy. Carpenter mě vždycky něčím prudila, tady jsem si ji užíval. Bavil mě Batista. A jo, konec osmé série je fakt divný.
Volha (2023) (seriál)
"Třesu, třesu!" - kurva, jak v jednom slově či frázi trefně vystihnout atmosféru doby. Dneska by to asi bylo "platím", ale i tak to vlastně pořád sedí. Tam, kde Vyprávěj občas kulhalo na obě nohy, to Volha valí na plný plyn. Ještě jsem kousek té doby zažil, samozřejmě, je tu autorské přehánění a jako případný dokument se to tak úplně nedá brát, ale občas jsem měl ten úsměv nakyslý, občas jsem se smál nahlas. Čistě subjektivně oceňuji poměrně dost ženských postav krev a mlíko. Ocenil bych více hlubších ženských postav, ale Melíšková s mou oblíbenou Hybnerovou mě takřka až rozsekaly.