Recenze (552)
Holy Motors (2012)
Vstřebal jsem to a moc se mi to líbilo, ale konec to celé kolosálně zkurvil ... proto "jen" za ***
Hranice (2009) (studentský film)
Nemám slov...
Hrdina (2002)
Vizuální orgie...geniální je červená stylizace_
Hunger Games (2012)
Bylo by to ta **** kdyby se tam nemihlo pár velkých nelogičností a klišé skulinek ...
Chappie (2015)
SUPER!
Chuť melounů (2005)
Umění jak svině, málem mi z toho vytříknul Duchamp z uší ...
Chůva k pohledání (1993) (seriál)
Je to barevné, hýbe se to a je to na pokračování. Žena s dokonalými tvary a prázdnou hlavou je plná citu a něhy. Hoří láskou k panu dokonalému a on k ní, ale neví jak to vyjádřit (nevyčerpatelný zdroj pro "příběh"). Její matka, "babča", žvásty o kilometrové židovské rodině. Vše je to zabaleno do úhledného balíčku s roztřepanou mašličkou. Tohle nezachrání od odpadu ani občas dost dobré, vzájemné stěry mezi servilním sluhou a blonďatou štíhačkou. Seriál pro tupé ovce, bez vkusu, ladu a skladu.
Ichi the Killer (2001)
Totální masakr. Doslova...
Ils (2006)
Luxus!
Imaginární lásky (2010)
...velmi impresionistické