Recenze (566)
Propast (1989)
Super film. Děj, odehrávající se po mořskou hladinou, v hloubce, kde se jen tak lehce člověk nedostane. Moc příjemný a zajímavý film. 90%
Válka Roseových (1989)
Velmi dobrý film, pro mě hlavně v době, kdy se rodiny začali přít o majetek a dům. Bavil jsem se. 80%
Rain Man (1988)
Ehm, nešlo by dát hvězd 6? Asi takhle bych komentoval tento skovst... Není moc co dodávat, film je na 14 místě v žebříčku plným právem.. Jinak - skvělý herecký výkon Dustina Hoffmana, který zahrál autistu na jednčiku... 100%
Slimáci (1988)
Ale tak nakonec to taková blbovinka, jak vypovídá název a prvních 20 minut filmu, nebyla.. Na 3* to si myslím bylo:-)
Olověná vesta (1987)
Perfektní válečný film. Opravdu špička. 85%
Vesničko má středisková (1985)
Tady není co řešit, perfektní česká komedie s výborným humorem, hlášky a scénkami. 85%
Honba za diamantem (1984)
Pěkný film, ale na víc jak 3* to podle mě není... 65%
Noční můra v Elm Street (1984)
55%
S čerty nejsou žerty (1984)
S čerty jsou žertx!! Aspoň u mě u televize... Na tuto pohádku se vždy rád podívám...:-)
Slunce, seno, jahody (1983)
This is great!! Pro mě jedna z nejlepších komedií vůbec... 95%