Recenze (227)
Kniha džunglí (2016)
Mnohem lepsi nez Lvi Kral
Lví král (2019)
Kniha Dzungli byla mnohem lepsi.
Jack Ryan: V utajení (2014)
Kdyby Keira nehrala jak blazen, tak dam 4* :D
Keanu - Kočičí gangsterka (2016)
Lidi tu pisou, ze musite znat Key and Peele z yt. Ja videl jen par dilu, ale tento film naprosto zeru. Je vtipnej a odcejpa jak svina. Spis, nez chapat Key and Peele, musite mit pochopeni pro cernossky komedie. Mazec jak svina :)
Tahle země není pro starý (2007)
Dnes jsem to videl po sedmi letech. Stale narez. 5*
Si jou ťi č' ta nao tchien kung (2014)
No do prdele....
Černý pásek (2007)
Jsem fanouškem hodne bojových umeni. Toto je první karate film co jsem videl. Nevim, jestli je to tim, ze karate zrovna nemusim, ale 2* je maximum. Nevim co na tom všichni hodnoti tak dobře. Pribeh, zapletka, choreografie..... :/
Eurotrip (2004)
DPC!!!!!!!!! NASEEEEEEEEEEEEEEEER
Americká panna (2009)
Beckova komedie, ale když na to ma clovek naladu, tak se pobavi a zasmeje. Ne jak někdo, kdo se na to jde divat s tim, ze da odpad... to pak ztraci objektivnost hodnoceni. Proste sranda byla.
Mike Tyson: Naprostá pravda (2013) (pořad)
Nevim co tu maj všichni se stand up comedy. Tyson akorát zdokumentoval svůj život v 90minutach. Hodil par vtipu a konec. Je to vystoupeni One Man Show, kde stoji na podiu v divadle v NY, za sebou promita obrazky, videa z jeho života a komentuje to. Dost dobry pro fanoušky Mika.