Recenze (227)
Vzhůru do oblak (2009)
Vyborny nezvykly pribeh. Ale mozna proto jsem nedal plny pocet...
Únos vlaku 1 2 3 (2009)
Na podruhe davam 5*. 98%. Super film.
Push (2009)
Dakota me tu nudila. Ale chris to celkem zachranoval. Jinak ten film mi prijde tak ohranej>>mohlo to mit neco originalniho a ne nejaky maniky co umi to co X-Meni a Heroes... teda neco navic tam bylo, ale proste nuda.
Šarlotina pavučinka (2006)
Pohadka, tak pro mou mladsi sestru. Ale nenudil jsem se :)
Útěk na Horu čarodějnic (2009)
Dobry. 82%
Ong-Bak 2 (2005)
Nejmenuje se to jen tak nahodou Tom-Yum-Goong???A proc je v zanru napsano Komedie?!?! OMG........ Ale napad to ma skvelej, zase neco originalniho. Nic takoveho jsem pred tim nevidel. Oproti Jetovi a Jackiemu je Tonny uplne jinej. Narozdil od tech dvou on nedela "jenom" jeden styl. Ma od kazdeho trochu a tedy predvedl neco nevidaneho. Davam zaslouzenych 5*, uz se tesim az uvidim PRAVEJ ONG-BAK 2!!!! 8-)
G. I. Joe (2009)
92%.
Království (2007)
Jak rika Verbst. Lepe bych to ani nerekl
Zastav a nepřežiješ 2 - Vysoké napětí (2009)
Jak rekl Cervenak. Tenhle film nemel chybu. Teda kdyz nepocitam ty zpomalene zabery, ktere me uz stvaly. Jede to od zacatku do konce a je to snad vetsi narez nez jednicka. Tesim se na trojku
Letopisy Narnie: Princ Kaspian (2008)
Chybelo mi asi 10minut od zacatku (myslel jsem ze mi neco uteklo) ale i tak jsem si to predstavoval "krapet" jinak.... Videl jsem to s tim debilnim ceskym dabingem. Nejvic me dostala zpomalena scena se Zuzanou, proste trapas dabing.