Recenze (68)
Souboj Titánů (2010)
Spektákl 4 hvězdy za ftip se sovou a Pegas byl naprosto super...
Ženy v pokušení (2010)
Dobře jsem se bavila...toť vše :)
Nějak se to komplikuje (2009)
Já jako ženská po rozvodu jsem si některé scénky snivě s úsměvem na rtech užívala a to je pro mě u komedií nejdůležitější.....smích ..
Vzhůru do oblak (2009)
okouzluje mě jak někdo dokáže vymyslet tak krásný příběh ....
Piráti na vlnách (2009)
Vtipné, skvělá muzika, perfektní podívaná .......prostě jsem se bavila a to je pro mě jako pro diváka nejdůležitější....
Lekce 21 (2008)
Líbila se mi muzika i nápad....chvílemi to ale byla nuda
Saturnin (1994)
Kniha je kniha... v tomto případě
Muzikál ze střední 2 (2007) (TV film)
pomoc.....
Na lavici obžalovaných justice (1998) (seriál)
Dialogy jsou naprosto děsivé, kteří soudci budou používat slovo trzák opravdu nevím a ty objevné formulace v latině ...zkoprnělé výrazy herců a dodělala mě soudkyně, která měla na zdi doma obrovský krucifix a pod ním lavici z kostela..to snad ani nikdo nemůže brát vážně.....
Milionář z chatrče (2008)
Tohle je Indie....v tom nejlepším podání....film, který pomáhá pochopit..opravdu mi není jasné jaký cit má v sobě Danny Boyle jak někdo dokáže tak perfektně vykreslit tak vzdálenou zemi..kulturně vzdálenou pro nás Evropany..každopádně doufám že tohle bude Oscar za režii, scénář a nejlepší film.....