Recenze (604)
Maminčin seznam (2016)
HEJ = smutne. ANO = podla skutocneho pribehu. ALE moc ma to nenadchlo a posledna polhodka ma uz nudila az JOJ.
Bláznivá pětka (2016)
Fekál žumpa ... dalsia akoze komedia. Co za demenciu postihlo tychto novodobych radoby filmarov, ked si myslia, ze komedia musi riesit rozkrok-y?
Příšerákovi (2017)
Typicky nemecke. Nemame fantaziu ... nevadiiii. Nemame pribeh ... nevadiiii šak zaparazitujeme. Nevieme filmovat ... nevadiiii, narveme do toho looooooooove a juchuuuu do kina s tym, ved divak je dilino ..... zaplati za kazdu kravinu.
Bronzová zahrada (2017) (seriál)
No teeeeeeeeeda ... Argentina ... a ono to fakt nieje telenovela ... ale celkom schopna kriminalka. Keby slo, tak dam pol hviezdy dole, za nie celkom podareny koniec. Teda aspon mne ten koniec nesadol, ale celkovo dobry pocin, na Argentinu priam az neskutocny.
Policejní divize Rampart (2011)
Asi tak polovicu stopaze si tu divak moze "vychutnavat" ako Woody fajci. Fakt umelecky zazitok PCHE!!!
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Aj 3,5* by si zasluzilo, ale pol hviezdy davam dole za toho vola BlackJack-a. Ja ho proste nemusim ... alergia s averziou voci tomu stvoreniu.
Byl jednou jeden král... (1954)
Keby som si musel vybrat jedinu rozpravku, tak bez vahania tuto. Pani Werich a Burian tu uzasne perlia. Videl som uz X-krat a vzdy potesi. Humor a priam kultove hlášky ... Co mně lezeš do snu?!? ... Já jsem tajrtlik? Ty seš tajtrlik! ... Hej osobo! Osobo ... Chce se mi spát. Chce se mi spát.... :D
Poprask na silnici E 4 (1979)
Júúúú 26 rocny Kraus :D si tu "zahral" mozno az minutku a pol :))) a este k tomu cigááááňa, ale inak klasika = nepodarena komančská hovadina.
Pokoj 104 (2017) (seriál)
Tak toto sa nepodarilo.
Pokoj 104 - Red Tent (2017) (epizoda)
no hura ... aspon jedna epizoda sa vydarila