Recenze (2 169)
Andromeda (2000) (seriál)
To je "Céčkový" seriál..
Anna a král (1999)
Docela ucházející limonáda...
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
Vtipné a zábavné. to tu chybělo...
Ant-Man a Wasp (2018)
Přišlo mi, že hlavní roli má Evangeline Lilly. A to vůbec nevadilo!
Aquaman (2018)
Konečně zábavné DC!
Arabela (1980) (seriál)
První řada vynikající... Na další nekoukat!
Arabela se vrací aneb Rumburak králem Říše pohádek (1993) (seriál)
Klasické zprznění něčeho posvátného...
Argo (2012)
Výborně natočená rekonstrukce skutečné události. I když člověk ví, jak to dopadne, přesto je film velice napínavý. Občas působí i docela dokumentárně....
A-Team: Poslední mise (2010)
Po dlouhé době zase film ze staré školy. Dobře jsem se bavil...
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Úžasný kulisy východního Berlína.