Recenze (224)
Nebezpečný syn (2001) (TV film)
on je magor a mama ho porad brani.. ale nebylo to zase tak hrozny.
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
prvnich 5 minut jsem nevidela. dalsich 20 minut jsem se obcas zasmala. zbytek byla nuda a neustaly opakovani se hlasek z prvniho dilu bylo trapny..
Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů (2009)
snad nejhezci dil ze vsech :)
Pan Dubínek (1995) (seriál)
jako malá jsem na to moc ráda koukala. Lepsi nez nejaky iCarly..
The Naked Brothers Band (2007) (seriál)
zaměřený na nízkou věkovou skupinu, takže pro mě nic moc..
Moje žena a děti (2001) (seriál)
taková kravinka, která ale neurazí ..
Last of the Summer Wine (1973) (seriál)
Tak já tenhle seriál sledovala v Anglii a docela mě potěšil :)
Pád do tmy 2 (2009)
no do haje! Tak muzu rict, ze se porad strasne bojim a to i u druhyho dilu.. skoda jen, ze mutantici uz nevypadaj tolik jako glumove, ale jako mutanti.. No co, nemůžou bejt pořád stejný, nevadí, stejně mě to pořád baví, pořád se u toho bojim. Jednicka i dvojka jsou pro me srdecni zalezitosti, nejoblibenejsi horory. Neznam lepsi.
Vlastní cestou (2010)
Od zacatku predvidatelny - kdo, s kym, co a jak. Na to, ze to je komedie jsem se teda moc nenasmala..
Dívčí parta (2008)
tak trosku protivny sprosty holky...