Recenze (537)
Michael Jackson: Pohřeb (2009) (pořad)
ako vidím tak tu sa už aj takéto hlúposti hodnotia. Tak nech sa páči !!! Škoda tej špiny okolo Jacksona, on si to rozhodne nezaslúžil a jeho deti tiež nie. Jeho dcérka pri smútočnom prejave ma dojala......až mi zvlhli oči. PS: Bye-bye Jacko, we loved you !
Fontána (2006)
Toto sa snáď ani nedá komentovať.....ja neviem čo to bolo, ale určite nie dobrý film! Bežala 25 minuta a ja som stále nevedel o čo ide......strašne nudné.....neviem či som na tento druh filmu už starý alebo ešte príliš mladý, ale rozhodne nemienim chváliť niečo čo ma vobec neoslovilo.....a je mi jedno koľkí budete so mnou súhlasiť .
Drákuloviny (1995)
opať vrchol nevkusu...
Bláznivá střela 33 a 1/3: Poslední trapas (1994)
Neznášam tento štýl filmovania...
Sejmi je všechny (2007)
Skvelé okamihy sa striedajú s totálnymi hovadinami, výborná akcia, častokrát ale neralne nezmysly,výborná hudba, skvelí herci, a novorodenec....nadčlovek....prežije všetko !!!......všetko ???
G. I. Joe (2009)
príbeh slabý, ale tie technické hračičky potešili. S prižmúrením oka dávam 4 hviezdy. Niektoré scény sa dajô pozerať do nekonečna.
Crash (2004)
Užasný film o rasizme.....o láske....o paradoxoch.....o živote !!!!
13. komnata - 13. komnata Věry Bílé (2009) (epizoda)
...proste cigáni...nepolepšiteľní...živelní...a ešte si myslia že je to tak správne...
13. komnata - 13. komnata Dalibora Jandy (2009) (epizoda)
jANDA JE SYMPAŤáK...
Prázdniny (2006)
Typický ,,ženský,, film. Dá sa pozrieť ale nič svetoborné neočakávajte.Skor miestami naívno stupidné...