Recenze (537)
Vanilkové nebe (2001)
málo kedy poviem, že americký remake je lepší ako európsky originál. Tu sa to stalo. Našťastie Penelope si zahrala v oboch filmoch
Životy těch druhých (2006)
Fakt veľmi silný autentický príbeh, ktorý by si mal pozrieť každý človek, ktorý si myslí, že v socializme bolo lepšie. Je to aj film pre tých, ktorí našťastie červenú dobu nezažili, aby sa aspoň trocha vcítili do kože aj ľudí, ktorí ,,museli,, zradiť lebo ich prinútili. Som prekvapený, že tak dobrý film dokázal natočiť režisér, ktorý tú dobu vlastne nezažil / v dobe pádu socializmu mal len 12-13 rokov./.
Teče tudy řeka (1992)
prekrásny film, ktorý si viem pozrieť znova a znova. Asi životný výkon Brada Pitta. 100% pre mňa
Neznámá (2006)
Tornatore natáča pre mňa len samé pecky !
Apokalypsa (1979)
videl som veľa filmov o vojne vo Vietname ale Apokalypsa ich predčí všetky....hrôza !!!
Piráti na vlnách (2009)
proste bombastic !
Whiplash (2014)
fúúúúha, to byl ale nářez !!! Rozhodne doporučujem.
Newyorská romance (2013)
výborné !
Klub poslední naděje (2013)
čistokrvný film. McConaugney a Leto pre mňa oskaroví !
Hra o trůny (2011) (seriál)
musím priznať, že si to získalo fakt moju pozornosť aj keď fantazy žáner je pre deti a tínejdžrov. Všetko dobre zhrnuli už iní /až veľmi podrobne, mnohé komentáre sú malé slohové prace, myslím, že komentár by sa mal obmedziť na 100 slov, to musí stačiť/. Ja len podotknem, že je to asi nabrutalnešie sfilmovanie príbehu aké poznám.