Recenze (537)
Bílý oleandr (2002)
výborný príbeh a skvelé herecké výkony.
Schindlerův seznam (1993)
pri sledovaní tohoto filmu musí každý človek cítiť veľký smútok a pokoru. Toto sa už nikdy nesmie opakovať.
Spisovatelé (2012)
pekne podaný rodinný príbeh, toto mám rád.
Ztracené město (2005)
skvelá atmosfera, hudba, príbeh....
Lásky čas (2013)
fakt pekný film, škoda písať viac.
JFK (1991)
Môj názor je, že túto tému filmovo Oliver Stone zvládol maximálne ako sa to len dalo, aj napriek tomu, že miestami sa človek môže utápať v rýchlom slede rôznych údajov, neznámych pojmov či mien. Ale je to hlavne film kde sa očakáva, že divák /ten americký určite/ má aspoň základné vzdelanie z amerických a svetových dejín.
Rambo: První krev (1982)
aj po 30 rokoch od uvedenia do kín a asi dvadsiatom zhliadnutí musím stále konštatovať, že tento film s prižmúrením oka má na 5* a je stále pozerateľný. Takých akčných filmov z 80-tych rokov je len veľmi málo.
Million Dollar Baby (2004)
Clint Eastwood , ten teda vie točiť filmy panečku. Asi najlepší boxerský film a to aj napriek tomu, že ženský box neznášam a Hilary sa mi nepáči / samozrejme tu má maximálne uznanie odo mňa !!!/. Trojica hlavných hrdinov podala fantastický výkon. Rozhodne to nie je len film o boxe ale hlavne o živote. 100%
Nic nás nerozdělí (2012)
strašne strašne silný príbeh !!!
Láska nebeská (2003)
áno tento film si zaslúži rozhodne 5* a to najmä pre toto: super sexy Keira, užasná čertica Heike, milá Martine, zaslúži si to ten film pre skvelú hudbu, pre scény na letisku / super američanky :) /, výborná scéna britského premiera s americkým prezidentom, krásne tiché - transparentové vyznanie lásky na Vianoce a ďalších asi 100 iných úžasných vecí.