Recenze (29)
Sopka (1997)
Mno...nemám ráda ani trochu tento druh filmů. V podstatě mi přijdou debilní a nevidím na nich příliš pozitiv. Tady to pro mě zachraňovali hlavní herci. Ale i tak jsem to nevydržela do konce...Trochu příliš pompézní - až mě z toho zamrazilo (a to by se u výbuchu sopky stávat nemělo)...
Princ a já 2 (2006)
opravdu se přiznám, že jsem neměla sílu to dokoukat do konce. Ale protože pro mě královnou prvního dílu byla Julia Stiles, tak s touto novou Page to fakt nešlo...Je z nich prostě pohádkový blond páreček, ale zároveň jsou tak moc nevýrazní a spíš k smíchu...
Au Pair II aneb Pohádka pokračuje (2001) (TV film)
No, jako celkově je to o dost slabší než minulý díl. Ale ty kulisy i čeští herci jsou za ty dvě hvězdičky...
Baletní střevíčky (2007) (TV film)
Naprosto souhlasím s Dan9K v tom, že tenhle filmek není jen o Emmě Watson. Mnohem víc mě taky zaujala Posy... Celkově je to podle mě film, který celkem vystihuje holčičí sny a přijde mi i citlivě natočený. Herecké obsazení "dospěláků" mě příjemně překvapilo (hlavně Emilia Fox, která se mi snad nejvíc líbila ve Strážci duše) a celý ten film mi ve svém žánru přijde o dost lepší než průměr...
Doručovací služba čarodějky Kiki (1989)
Já toho režiséra prostě a jednoduše žeru. V jeho drsnějších podobách jako je Mononoke i v takovýchle nádherných jednoduchostech. On je prostě kouzelník a každý jeho film mě naplňuje blahem!
Blacula (1972)
To byl ale neuvěřitelně hustej film :-). PAtřím k jedincům, kteří si ujetá Bčka většinou pochvalují a tohle byl opravdu kousek! Ta hudba, ty úžasné kostýmy...jak mu vždycky nalepili ty vlasy a fousy navíc, aby vypadal děsivěji, to je prostě úžasné!
Alois Nebel (2011)
Je to sice jeden z nejpomalejších českých filmů, co se týče odvíjení zápletky, ale atmosféra byla úžasná a pro mě to zachránil i soundtrack...
Discovery Atlas: Čína, jak ji neznáte (2007) (TV film)
za ty pěkné obrázky je tam ta hvězdička...ale takovou snůšku blábolů jsem už dlouho neviděla...jak ty Číňanky celé usměvavé a upravené vyprávějí o svém štěstí, že můžou pracovat od 5 od rána do 9 do večera a za to mají konečně trochu co jíst - to mě dostalo...neříkám, že je tam všechno zle, ale opravdu to vypadá, že si to všemocná čínská vláda objednala a dobře zaplatila...jsou to stejné stihomamy jako byly o Rusku za "našeho" komunismu...
Největší vládci Egypta (1998) (TV film)
rozhodně plný informací,i když občas trochu rozvleklý...velmi zajímavé pro mě bylo zkoumání mumií a čtení hieroglyfů...
Cizinec (2010)
Jedna za kulisy, druhá za Johnyho, třetí za to, jak řekne v Itálii poslíčkovi gracias :-))