Recenze (5)
Nekonečný příběh (1984)
Parádně provedený a strhující film. Akorát mi vadí, že je to návod jak myslet out-of-the-box s dost přehnaným boxem a to out je zase v jiném boxu. Je to úplně stejné jako s Malým princem.
Kouř (1990)
Z filmu jsem nadšený a je mi líto, že jsem ho neviděl dřív. Mohl bych lépe reagovat na lidi, co používají hlášky z tohoto filmu A za mě uplně nejlepší dialog: - "To se přece týká nás všech, včetně Vás. Protože jestliže se to prosadí, tak Šmíd bude muset odejít." - "Ale přijde tam jinej hajzl. To nemá cenu."
Zázračný nos (2016) (TV film)
Detem to mozna dneska prijde normalni, ale me tam vubec nepasoval ten tablet.
Kosmos - časoprostorová odysea (2014) (seriál)
Původní Cosmos od Carla Sagana podruhé s modernější vizualizací a animacemi. Obsah je velmi podobný a je to taky podobně natahované. Ale i tak je to o dost lepší než jiné bezduché pořady v TV.
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
Jen mi připadá, že tenhle díl je hodně jinačí než ostatní. naprosto nezapadá do děje a vzhledu celého zbytku serie. navíc je škoda, jak se liší film od knihy:(