Recenze (355)
Smrtelné stroje (2018)
Strašně nesympatické obsazení krom Huga..triky jakž takž jináč blbost tak za 50...
Toy Story 4: Příběh hraček (2019)
Krásné 4 hvězdy...80%
Ad Astra (2019)
Hrozná blbost..
Sněžné bratrstvo (2023)
Přežít se mi líbilo víc...tahle verze 70%
Metoda Markovič: Hojer - Možnost léčby (2024) (epizoda)
Na Novu Luxus až na Mišíka to je hrozný vyblitek. 70%
Metoda Markovič: Hojer - Ženská oběť (2024) (epizoda)
Více či méně je mi Mišík u zadele ale opravdu tam působí jako pěst na oko s tou přebarvenou hlavou a obočím..jinak Markovič i Hojer skvělí. Trošku mi vadí levněji vypadající look ale na české poměry budiž, šlo by to líp. 75%
Temný případ - Part 3 (2024) (epizoda)
Za mně to napsal varg. Víc než smutné trapné nudné,asi jako 80% všeho co se sem dere z Holyůdu.
Temný případ - Part 2 (2024) (epizoda)
Ta dcera je makt děs....
Oppenheimer (2023)
Dost aktuální téma. Bohužel to veme k zamyšlení nás obyčejné lidi...Ti co by měli vzít rozum do hrsti zalezou někam do díry a je jim nějaký film u zadele..pěkně udělaná 180min nuda
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Scénaristické dno....po 23min vypnuto. Druhou část si nedám. Raději si pustím první 3 Star Wars