Recenze (1 406)
Arn - Riket vid vägens slut (2008)
Takhle má vypadat historický film. Dokonalé dílko. Bitvy, klášter, kostýmy, bič boží, láska, spravedlnost, špína, režie, herci. Středověk ve své plné nahotě, děkuji. (viděno obi dva díly v celku)
Ashes to Ashes (2008) (seriál)
Life on Mars je jednoznačně barevnější a živější. Tady je to o trochu více psycho, a místy až moc psycho ... Jako šéf je šéf, to bez debat ... ale celou tu dobu seriálu jsem jen čekal, jak to celé dopadne ...
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Je vidět, že tohle dnes už může dělat kde kdo, i ten co má kyselejší xycht, než okurka v láku ...
Bathory (2008)
Někdy vážný, někdy komedie, trocha erotiky, nějaký houbičky, něco meče, bylinky a ..... no a řekl bych, že celý to byla dost fraška. Od Bathory po ujetý kapucíny ... No a co mi chybělo nejvíce? Slušná hudba, ta zachránila i horší filmy ...
Bláznovo zlato (2008)
Jediná hláška, která mi utkvěla v paměti "jak přistanem / Já nevím". Jinak to bylo průhledný až hamba koukat ...
BrainStorm (2008) (TV film)
Hořká komedie s vynikajícím Brzobohatým. Trochu jsem se toho filmu bál, ale evidentně zbytečně. Čistá práce od mistra v oboru ...
Bunkr smrti (2008)
Už ty esesmany nechte spát, nebo opravdu někde vylezou ...
Cash (2008)
Francouzský filmy jsou vždycky skvělý, tak tomu bylo, tak tomu je a doufám, že tak tomu i bude :o) Jinak jsem se obával, že když tolik zvučných jmen, že to bude jedna velká francouzská kaše, ale kdepak. Kaše to sice byla, ale jemná dětská krupicová, s čoko polevou a výběrovým máslem navrch. A závěr? Dobře si nás někdo podal :o)
Comeback (2008) (seriál)
Další důkaz, že se v TV Nova něco děje. Rozhodoval jsem se mezi 3 - 4, nakonec 4. U hodně dílů jsem se totiž dosyta nasmál. Hlavně díl "Zlatá rybka" :o)
Český lev 2007 (2008) (pořad)
Vyhlásili vítěze, k tomu nějaký skeč, děkujeme a hybaj do postele ...