Recenze (1 406)
Byl jednou jeden dům (1974) (seriál)
aneb život na pavlači ... :o)
Byl jednou jeden král... (1954)
Bezkonkurenční pohádka o soli a lásce :o) Jedna z mála, na kterou se dá dívat stále dokola ...
Byl jednou jeden polda (1995)
Policejní akadamie byla aspoň krejzy, ale tohle dost stagnuje a na přiblblejch vtipech, přiblble se chovajících hercích to němůže nikdy slušně běžet.
Byl jednou jeden... život (1987) (seriál)
Poučný animovaný dokument a ještě k tomu je srandovní .... Tak nějak bych si dovolil tvrdit, že je určený pro všechny věkové skupiny, i když původní záměr byl asi dokument pro děti ...
Bylo nás pět (1994) (seriál)
Nerad čtu, rád si nechám vyprávět. No a tohle převyprávění se velmi povedlo, takže za jedna, ehm, tedy jeden za všechny, všichni za jednoho, takže za pět :o)
Carrie (2013)
Čtu jen filmy, takže nevím co předloha, ani jakákoliv jiná poloha, ale tady je to v poloze, hladce obratce, do pekla rovně a pak z kopce ...
Cash (2008)
Francouzský filmy jsou vždycky skvělý, tak tomu bylo, tak tomu je a doufám, že tak tomu i bude :o) Jinak jsem se obával, že když tolik zvučných jmen, že to bude jedna velká francouzská kaše, ale kdepak. Kaše to sice byla, ale jemná dětská krupicová, s čoko polevou a výběrovým máslem navrch. A závěr? Dobře si nás někdo podal :o)
Cashback (2006)
Nechal jsem se unášet vyprávěním Bena, ještě unášivější bylo zastavení času, unášivá byla i hezká hudba, která příjemně film doprovází. Na konci jsem sice neuronil ani jednu slzu, což by se u takového konce nemělo stát, i tak přes tento handicap dávám 5*
Centurion (2010)
Napínavý historický film, kde se krví nešetří ... Našlo se i pár vtipných chvil (na snídani se nemočí :o), které okořenili stále šedivou Anglickou krajinu.
Cesta bojovníka (2007)
Neviděl jsem Vikingy. Neviděl jsem ani indiány. Zato jsem viděl snůšku nesmyslů, pitomých scén, mnoho tmy, divné velké lidi, divné tmavé lidi .... a vela nepřehledného zmatku.