Recenze (177)
57 vteřin (2023)
Škoda Freemana pro takovýhle laciný film, kvůli něj jsem film shlédla a na celé čáře zklamal
Na západní frontě klid (2022)
Původní verze z roku 1979 byla daleko procítěnější. Toto byl obyčejný válečný film.
Neviditelný (2020)
Dobře našlápnutý napínák až dokonce. Pan Wells by byl určitě spokojený.
Díra (2019)
Jeden velkej morbidní masakr
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Zase jedna Kingovská lahůdka po všech stránkách výborná jako kniha.
Maják (2019)
Opravdu kvalitní psychohoror s podstatou dokonalého šílenství
Řbitov zviřátek (2019)
Tyhle radoby remake nemaj cenu. Ačkoli King je má srdeční záležitost tohle mě zklamalo na celé čáře. Kam se hrabe na původní film, kde atmosféra se nedá vůbec přirovnat.
Alfa (2018)
Krásný a okouzlující příběh s nevnucujícími city a lásky, který pohladí na duši.
Bohemian Rhapsody (2018)
Čekala jsem od toho asi víc (nemyslím to že moje srdeční záležitost jsou Floydi) Queen jsem obdivovala jako opravdové umělce. Chyběla tomu šťáva, faktem je ale Ramiho vybrali jako pravého Freddieho.
Predátor: Evoluce (2018)
Zcela zbytečný film, který jedničce nesahá ani po kotníky.