Recenze (353)
Ve jménu vlasti (2011) (seriál)
Let's play.
Nevědomí (2013)
Po druhém shlédnutí: dokonalé sci-fi.
K zázraku (2012)
Tree of Life už nic překonat nemůže, ale to, že se Malick dokázal pohnout mimo jeho stín, k nádhernému filmu bohatě stačí.
Já, padouch 2 (2013)
Skvělé po všech stránkách – přesně časované vtipy, neotřelý a velmi vyvážený příběh, zákeřná slepice, 3D až oči přechází, citace z Čapka. Zatím animák roku.
Zlatá klec (2013)
Genialita tohoto filmu spočívá v tom, že začíná jako klasické dobrodružné road movie, aby následně divák během filmu dostal několik ran kladivem do hlavy a zjistil, že skutečná realita je poněkud méně melodramatická.
Září (2013)
Excelentní studie samoty moderního člověka.
Hra o trůny (2011) (seriál)
Po rudé svatbě není cesty zpátky – ať už pro diváka, který se nemůže nedodívat, nebo pro postavy, které prostě nemůžou dopadnout dobře.
Revoluce (2012) (seriál)
Seriál se díl od dílu zlepšuje. S výjimkou GoT momentálně to nejlepší, co lze na TV obrazovkách vidět.
Vikingové (2013) (seriál)
Po čtyřech dílech zatím skvělé a o třídu lepší než Tudorovci.
Raubíř Ralf (2012)
Roztomilejší bratříček Trona čerpá svou sílu z originálního děje, prostředí a charakterů, čímž bohatě vynahrazuje o něco menší množství humorných gagů a ke konci dokáže i nelacině dojmout.