Recenze (1 196)
Godzilla (2014)
Přespříliš se to věnuje lidským záležitostem, které jsou dost tuctové a nudné. Je tam jedna velmi kvalitní část a to je plavba Godzilly. Kdyby zbytek filmu byl takový, vůbec se nezlobím, ale i závěrečná bitva mi přišla taková nic moc zpracovaná.
Scissor Seven - Série 3 (2021) (série)
Zíííííííííííííííííííííííííív. Cesta do Šuan-Wu, aneb cvičení v tom, jak co nejvíc natáhnout seriál. Odchod z ostrova vůbec nepomohl a všechny ty roztodivné postavičky, které jsme za první 2 řady potkali, tomu teď výrazně chybí.
Sangacu no Lion (2016) (seriál)
V první řadě jsem si říkal, že je tam toho shogi trochu moc, a že si nejsem jistý, jestli mě to bude tak dlouho bavit sledovat. Problémy načrtnuté v popisu se týkají hlavně první třetiny 1. řady, pak se to postupně překlopí do příběhu úplně jiného shogisty a už to pro mě byla docela překvapivá změna. Stále tam ale bylo docela dostačujícíc zapojení Kyriami a hlavně shogi. Ve druhé řadě jsem se modlil, aby se tam nějaké shogi vrátilo, protože příběh se posunul jinam, do roviny, která se mi vůbec nelíbila. Kyriama v ní byl jen jedna z mnoha postav a hlavní postavou se stala prostřední ze sester. Nemůžu říct, že by mě její příběh bral a hlavně to nebylo ani trochu to, proč jsem se na seriál díval. S původním tématem to mělo pramálo společného, takže jsem se cítil jako nalákaný na úplně jiný seriál a místo soutěžních klání jsem dostával poučení, jak vařit vejce. Celkově se mi druhá řada vůbec nelíbilo, ale co ji pak sráží téměř k úplnému dnu je jasné vztahování ke vztahu mezi dvěma postavami, ke kterému mohu říct pouze jediné a to fuj.
Archer - Série 12 (2021) (série)
Ne, tohle už prostě asi tak o 8 sezón přesluhuje. Pořád to samé, stále zastaralejší. Nijak to neuráží, jen to prostě nebaví.
Austrálie (2009)
Výjezd skupiny mladých rumunských bezdomovců na fotbalové mistrovství. Celé je to takové trošku amatérské, s nekvalitní kamerou a vůbec to nejde do hloubky, ale jako takový menší náhled je to celkem zajímavé. Mohlo se to rozhodně věnovat mnohem víc jejich zázemí, tomu, jak film vznikl, jejich pobytu i mimo fotbal a třeba i nějakým obecnějším sociálním problémům, ale to hle je opravdu spíš jen drobná dokumentární jednohubka. Nevadil by mi nějaký drobný update po letech, pro zjištění, kam vedly jejich cesty.
Violet Evergarden: film (2020)
Jedna příběhová linie (žena pátrající po Violet) nadbytečná a nikam nevedla. Druhá (Juris) jen trochu jiná verze toho, co už jsme mohli vidět v dřívějších dílech a t třetí byla něco, co jsme si absolutně nepřál a doufal jsem, že k tomu nikdy nedojde. No, zřejmě k tomu dojít muselo, ale mě to zklamalo na všech úrovních. Ať už tím, že to tam prostě muselo být, protože romance musí v každém případě dojít naplnění a za druhé i v celkové nepříjemnosti celého toho vztahu. Stále to vypadalo skvěle (tedy až na tu CGI vodu, ta byla divná), ale byl bych mnohem radši, kdyby to nikdy nevzniklo a příběh skončil klidně otevřeně tam, kde skončil minulý film.
Vládci vesmíru: Odhalení (2021) (seriál)
Možná nejlepší adaptace He-mana, která existuje. Rozhodně o několik úrovní výš, než druhý současný seriál, He-Man a vládci vesmíru, který je hodně zaměřené na současnou mládež hrající Fortnite a podobné hry. Tohle mnohem víc cílí na diváky původního seriálu. Bez toho by tohle nevzniklo a je třeba mu přiznat zásluhy, ale zároveň je hodně zastaralý a upřímně, docela nudný (teď koukám, že je i nějaký reboot z let 2002-4, o tom jsem doposud netušil, takže nemůžu porovnat). Tohle si z něj bere to dobré a dokáže to kvalitně zužitkovat. Vypadá to fakt dobře a i když je osmdesátková stylizace fakt dobrá, mohl se jí vyhnout seriál víc vyhnout v plynulosti animace. Zas tak si ty staré seriály připomínat nemusíme. OK, přeháním, rozhodně je to víc rozpohybované, než animáky tehdy, ale ta plynulost mohla být lepší. Některé souboje také nebyly z nejúžasnějších a Beast-Man s Cringerem doslova velmi slabé. Příběhově je to rozhodně změna, ale nemám s ní nejmenší problém. Je to tedy hodně "campy", někdy až trochu moc, ale je to většinou zábava. Téma rodiny, ale hlavně "found family" to tlačí hodně (dokonce tam ta fráze i zazní), ale proč ne? S čím bych drobný problém měl je Skeletor. Ač nemám k Marku Hamillovi obecně žádné výhrady, jeho výkon zde byl úplně stejný jako u Jokera. K té postavě je jeho dabing ikonický a hodí se, ale zde to bylo až příliš identické a vyvolávalo to pocit, jako by Skeletor nebyl nic jiného než Joker v jiném kabátě. Asi za to mohl hlavně ten smích. Působilo to trochu rušivě a osobně bych uvítal, kdyby zněl alespoň trochu jinak. Drobnost, ale mírně mě to rozrušovalo a uvítal bych něco unikátnějšího.
Vládci vesmíru: Odhalení - Série 2 (2021) (série)
I s druhou částí jsem spokojený. Pro lidi, kterým chyběli v první řadě, je zde mnohem víc He-Mana a Skeletora, i když možná ne vždy v podobě, v jaké by si představovali. Příslib do budoucnosti taky slušný, i když to zároveň mohlo být klidně ukončené. Nevadilo by mi to. Zároveň se ale rád podívám na další, pokud to bude pokračovat v nastoupené kvalitě.
He-Man a vládci vesmíru (2021) (seriál)
Seriál napsaný desetiletými pro dvanáctileté. Možná, kdybych byl fanoušek Fortnite v cílovém věku, tak bych to dokázal akceptovat, ale fanouškem nejsem a je mi víc než součet obou věků, takže tohle mě zcela minulo. Ze začátku mi to přišlo vyloženě hnusné, asi tak u devátého dílu jsem si celkem zvykl, ale neznamená to, že by se mi to líbilo. Příběh a postavy jsou úplně hloupé a je tam až moc zřejmé cílové publikum. Za mě jasně vítězí adaptace od Kevina Smithe, k jejímuž pokračování se rád vrátím. Tohle už znovu vidět nepotřebuji a rozhodně už nepotřebuju nikdy slyšet úvodní song.
Až do poslední smrti (2019)
Upřímně spíš trojková záležitost, protože ta animace je extrémně toporná a na začátku mě hodně vyděsila, ale přijde mi to zde podhodnocené, tak trochu nadsazuji a dávám 4*.