Oblíbené filmy (6)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Ujáájjjj.......... Není filmu kterého bych neviděl tolikrát a z něhož necitoval tak často....
Kult hákového kříže (1998)
Těžko hledat slova pro tak neskutečně drsný a pravdivý film. Je plný skvělých dialogů a úvah nad rasismem a divák má až pocit, že v průběhu filmu s hlavním hrdinou Derekem dospívá v názorech. Tento film se moc dobře popsat nedá opravdu se musí vidět Fakt mě dostal, a na konci sem seděl dost v šoku a zároveň na měkko.
Sin City - město hříchu (2005)
Mě osobně se Sin City líblo MOC. Opravdu sem byl totálně odvařenej z toho jak moc na mě film působil...Možná jsem zaujatý, protože Rodrigueze a hlavně Tarantina přímo zbožňuju, ale zkrátka se mi to líbilo... Jo a ... MARV je prostě BRUTÁLNÍ.
Město bohů (2002)
Geniální výprava na skvěle zpracované téma. Drogy, zbraně, děti, krev.. tak nějak bych shrnul Město Bohů, na které se vždy rád a bez problémů podívám znova a znova.
Matrix (1999)
Jo.... nic jinýho říct nemůžu.........Jo.......... :-O