Recenze (192)
Crazy Heart (2009)
Zaslúúženýý OSCAR pre Jeffa - BRAVO!!
Černá labuť (2010)
Neodolatelna Natalie ma velku sancu dokracat si po Oscara :D , ... a za tento uzasny vykon jej to aj prajem - BRAVO!!
Černočerná tma (2000)
Tak tento snímok ma vôbec nenadchol, jeho pokračovanie je lepšie 2** plus jedna za Diesela
Deadpool (2016)
Naposledy som bol taký nadšený u Johna Wicka , ... Masaker hlaškoidný brutáááál :)
Demolition Man (1993)
Super Bombastický sci-fi akčnak s jedinečným Slyom a keď sa k tomu pridá ešte vtedy Snipes v najlepšej forme + Krásna Bullock , ... tak tento film užž snáď ani viac nepotrebuje, ...Film nadupaný akciou, ...Skvelými hláškami a k tomu ešte s troma mušličkami :-) - BRAVO!! (Toho budeš litovat do konce života. Obě dvě vteřiny):-)
Dexter (2006) (seriál)
Veľmi dlho som sa odhodlával pozrieť tento seriál až prišiel ten čas, stále lepšie neskoro ako nikdy, v živote ma tak nedostal žiadny serial hneď po prvej prezretej časti tak ako Dexter. Najlepší krimi seriál súčasnosti. Prvú sériu zaraďujem k úplne najlepšej sérií zo všetkých seriálov aké som kedy videl . 1. Séria (120%), 2. Séria (95%), 3. Séria (85%), 4. Séria (95%), 5.Séria (85%), 6.Séria (80%), 7.Séria (100%)
Divočáci (2007)
Skvelá komédia a ešte k tomu pieseň od AC/DC , .. ústredná štvorka to zahrala geniálne -BRAVO!!
Do útoku (1987)
Poviem pravdu, že sa mi tento film páčil, Sly tu bojuje o lásku svojho syna proti "láskavemu svokrovi", ... Podľa mňa je tu krásny príbeh s troškou akcie , ... Turnaj je na konci skvelý
Drsný časy (2005)
Drsný Thriller s Drsným Baleom o Drsných Časoch
Drž hubu! (2003)
Brutálna komédia s dvoma najlepšími francúzskými hercami, ... Plná skvelých humorných momentov a skvelých gagov, ... Depardieu zahral takého prihamaného chlapa skvele a hlavne humorne, ... Reno podal svoj standardný klasický pohodový výkon - BRAVO!! (Ahoj sem Quentin, Quentin z Montargis:-))