Recenze (12)
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Po 6 pivech a 3 kořalkách je to to opravdu tak, ten film má hloubku, smutnou, hořkou ale má!!
Vetřelec: Covenant (2017)
Raději bez komentáře 😣
Správnej dres (2015) (TV film)
...proč ne?
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
...neskutečný vizuální orgasmus
Život a doba soudce A. K. (2014) (seriál)
...na české poměry velmi kvalitní série
Filosofové (2013)
Trailer lákal na něco víc, bohužel toho bylo ještě mnohem méně. Trapný závěr tomu nasadil korunu.
Relic (1997)
Knihy Douglase Prestona a Lincolna Childa skrývají velký potenciál pro filmaře, jejich příběhy si přímo říkají o zfilmování a proto dávám čtyři hvězdy za první vlaštovku i když knižní předloha je mnohem, ale mnohem lepší.
Zmizení (2013)
...zoufalý otec, dělá zoufalé činy, kdo má děti bude tenhle snímek vnímat ještě intenzivněji než ten kdo je nemá. Klobouk dolu pane Denisi Villeneuve.
Vítejte v džungli (2013)
...doporučuji si před tímto "skvostem" dát něco ostřejšího nebo se pořádně zhulit a pak se to dá i přežít.
Zatím spolu, zatím živi (2010)
...tohle je přesně ten typ filmu na sobotní podvečer, označován komerční TV jako MEGA film, u kterého se dá skvěle podřimovat aniž by vám cokoli podstatného uteklo.