Oblíbené seriály (5)
Přátelé (1994)
Kolikrát už jsem viděla série všechny dokola! Ale stejně, pokaždé, když mi není do zpěvu, stačí hodit dvdčko do mechaniky a za chvilku o žádných strastech ani nevím. Přátelé jsou ta největší klasika. Když si jenom vzpomenu, jak hrozně jsem nenáviděla Emily, která balila Rosse a kazila jim to s Rachel, tak už mi to přijde úsměvné. Jenom mě mrzí, že herci ze seriálu neprorazili i ve filmu, jejich nejlepší dílo se jim stalo největší pastí. Každopádně nejradši mám (a určitě nejsem sama) geniální Janice: "O můj bože!!!"
Byl jednou jeden... život (1987)
Všechny své znalosti o fungování lidského těla mám z tohoto seriálu. Jednoduchou, ale ne primitivní formou popsané základní procesy pěkně systematicky a vkusně. Celá generace na tom vyrostla. Kéž by všechny seriály pro děti byly tak dobře udělané!
Odpočívej v pokoji (2001)
Scénárista a občasný režisér Alan Ball má na svědomí i ceněnou Americkou krásu. Odpočívej v pokoji rozvíjí témata nastíněná ve filmu víc do hloubky a prostředí pohřebního ústavu je k tomu ideální.
Návštěvníci (1983)
Expedice Adam 84 je českou klasikou. Hudba skvělá, herci výteční a (proč si to nepřiznat) ta nostalgie taky trošku zapracovala...
Hra o trůny (2011)
První série the best, druhá slabší, ale třetí znovu nabírá dech. Zatím mi nevadí velké množství postav, protože jsem první tři-čtyři knihy četla. Nejlepší postavy se časem klubají z Lannisterů (Tyrion, Jaime, Cersei), zato Starkové jsou plošší a nudnější (Jon, Arya, Robb). Výprava vynikající, těším se každý týden na nový díl. Nikdo není černobílý a to je na tom to nejlepší.