Recenze (175)
Letopisy Narnie: Princ Kaspian (2008)
Narnie mne nikdy nebavila a nikdy bavit nebude.
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
Byl jsem donucen, abych na to šel do kina. :(
Iron Man (2008)
Moje druhé nejoblíbenější Sci-fi... Už se těším na druhý díl.
Arthur a Minimojové (2006)
Nějak mě to nezaujalo.
Forrest Gump (1994)
,,Život je jako bonboniéra, nikdy nevíš co ochutnáš." Na tuto větu nikdy nezapomenu. Ale nyní k mému komentáři k tomuto filmu : Jednou, ani nevím proč jsem si tadyto půjčil od svého kamaráda. Zasunul jsem DVD do přehrávače a koukal se a kouka a koukal... Skončilo to a já se na to prostě musel kouknout znova, protože nikdy v životě jsem neviděl větší bombu na téma drama, opravdu si nedělám legraci. Všichni herci hráli nádherně ( hlavně Tom Hanks ), děj ( velice zajímaví, nikdy jsem film, který by měl takto zajímaví děj neviděl ), hudba a spoustu nádherných věcí, které jen tento skvost ještě více vylepšovaly. Režisér to opravdu nádherně natočil. Zasloužených 5hvězd.