Recenze (175)
Natěrač (2008) (TV film)
Tragické... Tragické...
X Factor (2008) (pořad)
Náhodou to bylo průměrné, chcete-li - dobré
Grinch (2000)
No, když jsem byl malý, tak se mi to celkem líbilo, takže tomu nyní dávám tři hvězdy.
Rammstein: Live aus Berlin (1999) (koncert)
RAMMSTEIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vesničko má středisková (1985)
Jedna z nejlepších Československých komedií vůbec !!!!!!!!!!!!!!!!
Underworld (2003)
No, no...
Červený trpaslík (1988) (seriál)
Hůstý ! Jediné slovo, které mě právě napadá !
xXx: Nová dimenze (2005)
Nechápu to nízké hodnocení, opravdu ne !
Spy Kids: Špioni v akci (2001)
Ále, je to přece pro děti...
Rambo: První krev (1982)
My máme Zemana, Amerika má Ramba :D (P.S.: Zemanovi jsem dal Odpad! :D )