Recenze (175)
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
( Zatím ) Nejlepší Harry Potter.
Harry Potter a Tajemná komnata (2002)
Skvělé pokračování skvělé jedničky ( možná o trochu slabší, ale i tak stojí tadyten film za kouknutí ).
Harry Potter a Kámen mudrců (2001)
V dětství jeden z mích nejoblíbenějších rodinných filmů. Teď už je to na mne moc dětské, ale když bych měl příležitost se na to kouknout, tak se klidně kouknu. :)
Hory mají oči (2006)
KRUŤÁRNA, SICE TO NEMÁ NA HOSTEL ALE POŘÁD KRUŤÁRNA !!!
Čelisti: Pomsta (1987)
Jakbych to jen řekl... Je to skoro jako jednička akorát trošku jiné detaily a abych nezapoměl, je to o dost trapnější. Velmi o dost !!!
Hostel (2005)
Já bych tomu Odpad nedával, celkem tento film jde, ba se mi hodně líbí. Opravdu to nejdrsnější co jsem kdy viděl ( alespoň zatim, slyšel jsem o krutém hororu krvavá hranice... ), hlavně u konce jak je tam mučily, např. tu Číňanku, ta opravdu musela trpět :-(. První část - vůbec to jako horor nevipadá, spíš jako nějaká porno-komedie. Druhá část- NÁŘES !
Saw: Hra o přežití (2004)
Geniální vrah, bizarní smrti, dějové zvraty, falešné stopy. Pokud jste ujížděli na filmu Davida Finchera Se7en (SEDM), pak budete chtít skládat i tuhle SKLÁDAČKU. Ale pěkně od začátku: Probudíte se v neznámé místnosti. Nic si nepamatujete, nic nevidíte, protože je všude tma. Cvak, rozsvítí se světla. Ležíte na špinavé podlaze ve staré vysloužilé umývárně. Proti vám stojí chlap, který také nevypadá nejlíp, a mezi vámi leží mrtvola v kaluži krve. Chcete k ní, ale nejde to. Jste za kotník připoután k trubce u zdi. Ještě to nevíte, ale čeká vás nejhorší noc ve vašem životě. Nejhorší, nebo poslední - a nejspíš oboje najednou. Dostal jste se do spárů vraha, který terorizuje vaše město... (Opravdu asi nej horor co jsem kdy ve svém životě viděl, nejlepší, nejoriginálnější. Už se moc těším až James Wan představí svůj další filmeček, je to brilatní režisér se skvělími nápady, stajně jako SAW:HRA O PŘEŽITÍ. Dokonale nepředvidatelný, tajuplný, strašidelný, napínavý, misteriozní hororový thriller na který se vždy moc rád podívám a vždy mě bude bavit. Já osobně se moc těším i na druhý díl, který bude snad stejně dobrý jako tenhle první díl. I když ho nebude režírovat stajný režisér, ale jsem moc rád, že tam alespoň bude hrát jeden z mích oblíbených herců -Tobin Bell a jednu z hlavních rolí...
Comeback (2008) (seriál)
60 % ? Mě se tento seriál opravdu líbí, sitcomi mam rád, Simpsonovým a fututramě se to sice nevyrovná, ale i tak to má grády !
Shrek 2 (2004)
O trochu horší než jednička, ale i tak vydařené dílo.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Genialita sama ( ale FUTURAMA je lepší :) )