Recenze (275)
Titan (2021)
Píčovina... Takovej trochu jinej Tetsuo... Je to divný a to je asi tak vše...
Možná řeknu ano (2023)
Překvapivě skvělá komedie s mou oblíbenou Emmou Roberts. Byť je děj hodně předvídatelný a začátek i konec mají svá slabší místa, tak v prostřední části jsem se neskutečně bavil. Obzvláště Susan Sarandon ta role náramně sedla a bylo vidět, jak si ji užívá... Zejména ve scéně "Yeah... It's even worse than that." 😂😂😂
Armáda mrtvých (2021)
Mohlo to byt celkem fajn, ale posledni hodina to zazdila... Pomohlo by sestříhat to alespoň o 40 minut. Vynechat ploché sentimentální žvásty a trocha logického chování postav by taky nebyla na škodu... No je lepší si pustit nějaký 80's či 90's akčňák...
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Škoda, dal bych i 4, ale ten konec je zbytečně natahovanej, všichni tancují, jsou spokojení a loučí se jako v Lord Of The Rings. A ten konec s Grootem byl vyloženě trapný a zbytečný. Storyline s Rocketem byla ale super...
Touha po pomstě (2010)
Velká škoda, že tohle nenatočil někdo, jako Fincher. Obrovský potenciál a parádní konec!!!! Škoda tečh mnoha logických chyb a místy i hloupému chování postav (viz třeba ten klíček), protože tyto chyby byly úplně zbytečné a dalo se to zpracovat i bez nich.
K zemi hleď! (2021)
První polovina je parádní, druhá o neco slabší. Asi by neškodilo ten konec trochu sestříhat a zkrátit alespoň o 10 minut. Už jsem si říkal, že se to přehoupne spíš ke třem hvězdám, ale závěrečná scéna s Bronterockem to zachránila... :-D Skvěle provedená a vtipná satira na demenci dnešní doby. :-D
Lebkouni (1988)
3.5
Kůže (2017)
Bizár jak cyp. Ono to ale kupodivu mělo ve výsledku docela i hloubku... Na 3 se přikláním kvůli originálnímu vizuálu...
Urge (2016)
Jedna hvězda za Alexis, jina k to byla fakt hovadina...
Kočka (2012)
Hrozně nucený humor a Miley Cyrus hrozně přehrává. Alespoň, že to Alexis Knapp trochu zachraňuje.