Recenze (275)
Živí mrtví - Coda (2014) (epizoda)
:(
Živí mrtví - Ticho (2014) (epizoda)
Jeden z nej dílů :)
Melanie: Dar života a smrti (2016)
Zbytecnej film... Uplne zbytecnej... K tomu priserna hudba... A ten konec? Boze... Demence...
Zápisník jedné lásky (2004)
No ty vole, to byl kýč!!!
Živí mrtví - Cesta do neznáma (2011) (epizoda)
V první sezóně je zombáči cítí a tady ne?
Vincent (1982)
Super!
(Ne)obyčejný kluk (2017)
Wow!
Máš ji! (2018)
Ja se bavil :)
Captain Marvel (2019)
Totální ptákovina a nejdebilnější marvelovka...
Vetřelcátor (1989)
Tak to byly fakt žalostné herecké výkony :D A vladtně to bylo celé žalostné...