Recenze (1 984)
Krvavá nevěsta (2019)
Nevěsta poslouchá instrukce co jí čeká a ví,že to prostě musí dát,to je na ní vidět.A tak to prostě dá,copa ne.
Zrodila se hvězda (2018)
Tinitus a pop sou svině.A zvukař je bůh.
Princezna a půl království (2019) (TV film)
Takovej francouzskej štýl.Prachař slušně"belmonduje".A Valerián Valentýnuje.
Příběh gangstera: Marbella (2019)
Dávám čty4 jen abych nevypadal jako úplný hovado.Podle mně jsou ty co tam hrajou tak možná ani moc nehrajou.A rozhodně nijak nepřehrávají.John Wick by byl vystřelen z trenek už na startovní lajně někde mezi úvodními titulky.
6 underground: Tajné operace (2019)
Hlášky střídá pláč.Vosvalený hovno.
The Cloverfield Paradox (2018)
Takový-já sem vám to říkal-a chlamst.
Irčan (2019)
Hele dobrý ty speedy streetshoty a že si J.Pesci místo polopsychopatickýho poskoka zahrál bigbosse.
Cross 3 (2019)
Instruktážní film pro strážce hranic ČR z vrstvy lidové.
Splašený vlak (1985)
J.Voight má možná i smůlu,že je starej s Nicholsonem a tolik filmů s magorama prostě neexistuje.
Mělčiny (2016)
1.třetina-to by se i mohlo stát.2.třetina-tak to je přeháňka?3.třetina-absolutní bejkárna.