Recenze (49)
Ve jménu krále (2007)
To má být podle Dungeon a Siege?..joke
Underworld: Vzpoura Lycanů (2009)
Až na ty triky se na to dalo koukat ale vidět deset záběru v jedný sekundě...
Kniha přežití (2010)
Něco mi chybí dotohoto postapokaliptickýho filmu...
Stmívání (2008)
Ani nwm proč jsem se na to koukal...
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
Po americku natočeno a tak to i vypadá ....
Master & Commander: Odvrácená strana světa (2003)
Pro mě nejlepší film o námořních bitvách realistické a Russell Crowe a Paul Bettany na spravných místech.
Navěky drakem (1988)
Film jako klasicky o ničem ..jde tu o bojový scény ...a Jackie Chan v nejlepší formě
Power Rangers: Film (1995)
beru to tak že jako malej sem to žral aleted vim že je to sra*ka :-)
Legie (2010)
Dvě hvězdy za démony aspon něco zabavnýho když film stál za...
Kung Fu Panda (2008)
Dobrej animák sranda byla a nic není náhoda:-)