Recenze (426)
Tintin (1961)
No viděla jsem to kdysi jako malá holka, teď jsem to s jistýma obavama zkoukla znova. Docela příjemný překvápko, že mě nečekal úplnej brak, ale docela milej a hezky udělanej film. Herci byli svyým kresleným předlohám fakt podobní, to jsem teda zírala :-). Hezkej filmek.. Zkouknuto ve francouzštine s anglickýma titulema, musela jsem si chvíli zvykat, ale aspoň to mělo dobrou atmosféru :-).
Top Gear: Apokalypsa (2010)
Zvažovala jsem, jestli dát tři, nebo čtyři hvězdy.. nakonec jsem se rozhodla pro tři, Clarkson tam prostě chyběl. Ale i tak je to dobrý samozřejmě! :-)
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Dala bych čtyri hvězdy, ale Shia LaBeouf mi opravdu neni sympatickej a Cate Blanchet tady byla taky pěkně otravná :-). Scéna s vystřelenou lednicí atomovým výbuchem se mi do Jonesovskýho filmu taky moc nehodí, ikdyž se mi líbila, v jiným filmu bych z ní byla nadšená. Promiň Indy, promiň Stevene.. tohle je pro mě za 70% :-).
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Nejlepší Indyho dobrodružství.. Podpálení pokoje panem Jonesem je prostě ultimátní :-D. Ustřelená směrovka taky bomba. Hlavně fanservis pro mě.. Harrison Ford v nacistické uniformě, luxus.. ty jejích uniformy vypadaly prostě strašně dobře :-)).
Lincolnská střední (2001)
Sledování takových filmů způsobuje pomalou lobotomii :-D.
Popelky (2010) (TV film)
Tloušťka je špatná...o áááno. No vlastně tenhle film taky. Jednu hvězdu za to, že ty baby měly snahu se sebou něco dělat..
Tintinova dobrodružství (2011)
Tak tohle bylo super! fakt jsem se trošku bála co mě čeká u té 3D verze. Komiksová stylizace postav a tak podobně, ale Spielberg nezklamal (Takhle ma 3D vypadat! Spousta filmů se může jít zahrabat.). Tintin si ze začátku roztomile žvaní pro sebe (pro Filutu - Milouše) a pak se to rozjede v nefalšovanou svižnou akci. Super grafická i dějová linka. Takže shrnuto nenudila jsem se, zasmála jsem se, uteklo mi to, vizuální bomba... 98% :-)
Létající Skot (2006)
Cyklistika je úžasnej sport :-).
Kopretiny pro zámeckou paní (1981)
Divím se že mě tenhle film tak minul a dostala jsem se k němu až ve svých pětadvaceti letech. Pěkně mě překvapil, pohodová letní atmosféra :-).
Já jsem Harry Potter (2010)
Fajn, kdyby to nebyla Potter scénka tak mi to asi tak vtipný nepříjde :-D. Přidávám jednu hvězdu za Radcliffův poker face :-)).