Recenze (58)
Případ Carrie Ryansová (2008) (TV film)
Ten film bol tak slabý, že už človek nemá ani energiu písať komentár. Herecké výkony nič-moc, ale videla som už aj väčšie blbosti, neurážalo to moj intelekt a neprepla som... Kebyže to Erikovi tak neluší, tak by bolo o hviezdu menej :)
Parfém: Příběh vraha (2006)
Dá sa povedať, že film je jediný svojho rázu. Určite stojí za pozretie, ale neviem, či by ste si ho pustili viac krát. Ja som sa v závere nenašla, ale konzumný človek ťažko vstrebáva hlbšie pointy :) Napriek všetkému, aj tu musím povedať, že film knihu nepredčil...
Jak ztratit kluka v 10 dnech (2003)
Povodne 4* som vymenila 5, ked som zistila, ze sa na film dokazem pozerat 5-ty krat a stale ma bavi... dejova linia je predvidatelna ako u vsetkych romantik, ale napriek tomu tento film povazujem za podarenu komediu :)
Kouzelná romance (2007)
Film priniesol, co sluboval. Romance bolo az-az, ale napad dobry, prenesenim klasickej rozpravky do moderneho sveta nie je mozne vycitat dejovu liniu a v podstate nic, co tu posobi kycovite. Zvieratka supr :)
Ladíme! (2012)
Dejová línia je presne taká, akú človek predvída, ale myslím, že cieľom takýchto filmov je polahodiť očiam a ušiam a to sa splnilo. Anna Kendrick sa svojej prvotnej role outsiderky vzdala nečakane ľahko, škoda.
Vrtěti ženou (2011)
Za originalitu, za prostredie a za Maggie Gyllenhaal 5*
Moje krásná čarodějka (2005)
...ale iba za Nicole, ktora bola krasna ako vzdy :)
Musíme si promluvit o Kevinovi (2011)
Predlohu som čítala a prišla mi lepšia než film, aj keď som bola spracovaním milo prekvapená. Kniha bola menej priehľadná a trošku drsnejšia, ak to ešte ide. Takže kniha za 5* ale filmu len 4.
Hotel Paradise (2012) (pořad)
Zuza je supr :D ze ziadna pipinka :D ...tento zaner sa da pozerat iba so strasnym nadhladom ako kulisa pri zehleni... ale videla som vascie odpady! :) styri aby som zdvihla priemer vy fajnsmekri ;)
Případ číslo 39 (2009)
Well done!