Recenze (58)
Maljukgeori janhoksa (2004)
Film o přátelství, lásce a bojovnosti na tvrdé,surové střední škole, kde respekt a pověst byla jedna z dosti dúležitých věcí, tím ovšem nechci říct, že dnes není.Výborně zahrané,působivý příběh a dobrá hudba= vynikající film.
Apokalypsa (1979)
Tak tady asi netřeba psát, protože všechno za mne dost výstižně shrnul JALU.Poslední třetina je docela úlet a kdyby se držela atmosféry a děje, konec a celkový film, by byl mnohem lepší.Konec jsem čekal dramatičtější,jinak ovšem kvalitní film, který je trochu zbytečně přetahován...
Gumídci (1985) (seriál)
Rozhodně jeden z mých nejlepších animovaných seriálů. Tohle jsem miloval, gumídci jsou prostě klasika...
Crash (2004)
Parádní drama, které jde ve stylu Magnolie a podobných perfektně promyšlených a propletených filmových dějů.Atmosféru nočních ulic v LA bych přirovnal ke Collateralu, ale jinak jsou to dva úplně rozdílné filmy.První polovina filmu mne az zas tak moc nenadchla, ale je to vlastně takova sonda a zasvěcení do života postav, tudíž se pomalejší rozjezd dá pochopit, ovšem druhá polovina je tedy za plný počet, prostě strhující,inteligentně promyšlené a napínavé, jak má drama být.Do toho dobře vybraná hudba, která jen umocňuje emotivní situace.Kvalitní film a nezbývá doufat, že takovýchto filmů, jako je Crash, bude čím dál více...
Krvavý sport (1988)
Tak toto béčko mám rád a pokládám ho za nejlepší mezi touto kategorií (80 léta se Stalonem,Lundgrenem,Schwarzeneggerem...). No prostě srdeční záležitost, kterou jsem viděl opravdu nesčetněkrát a při které se vždy výborně bavím.Van Damme hraje výtečně, "Jackson" s jeho hláškami je též výborný a hlavně ta bojová atmosféra- prostě úchvatná + výborná hudba- za pozornost stojí "On my own" od Paula Hertzoga a Stana Bushe. LEGENDA jak ma být a prahnu po DVD...
Půlnoční expres (1978)
Miluju filmy z vězeňského prostředí a útěky a tento mně v žádném připadě nezklamal, ba naopak. Po zhlédnutí Parkerova "Angel Heart" jsem mel trochu obavy, ale tímto má u mne Alan plus. Asi nejzarážející je, že je film inspirován skutečnou událostí, Turecké vězení je zde značně realistické, herecký výkon v podání Brad Davise strhující. Přesto musím vytknout jednu věc- že hodně lidï asi dost sympatizují s američanem, který se ve filmu dost diví a je nelíbí se mu, když trest stáhnou na nějaké tři roky, ale vždyť se přece provinil-pašoval 2 kila, tak přece musel vědět do čeho jde a taky s tím počítat a nést za to vinu, lae připadá mi, jako by se jen vymlouval na to, že je mladý a nevěděl co dělá- tak stačí nějaká domluva, ale tak to přece nefunguje.....Jinak je ale film dramatický, drsný a třeba scéna u soudu, kdy nadává na společnost je vynikající.Ještě mi moc nesedí ten Oscar za hudbu, protože ta byla podle mého názoru spíše průměrná a rozhodně nic extra..Celkově tedy výborné, ale kvůli těmto věcem to na plné hodocení nebude:)
My z Kačerova (1987) (seriál)
Prostě kultak,který jsem miloval,výborný český dabing.
Valentin Dobrotivý (1942)
Tak tady nemuzu jinak,tohle je klasika, která mne OPRAVDU pobavila, výborně jsem si užil a prostě super Československá komedie, s plno úsměvnými scénami..
Carlitova cesta (1993)
Co dodat? Brian de Palma + Al Pacino to je prostě záruka kvality,asi jako Scorses + De Niro, prostě mistři mistrů...Co se týče samotného filmu, tak bych nechtěl přímo srovnávat a přirovnávat k Scarface, ale jde poznat ta inspiraci, atmosféra etc..Ale na druhou stranu to neubírá na kvalitě filmu, kamera je zde opět výborná, atmosféra mafie je cítit z každé scény a hlavně druhá část filmu je nášlápnutá, děj se zdramatizuje a můžeme si ho opět vychutnat a připomenout si výborný Scarface. Pro milovníky tohoto žánru, absolutni klasika..
Battle Royale (2000)
Tento film má jednu obrovskou přednost- maximální zábavnost a téměř žádné hluché nudné místo. Nevím jakej je rozdil v Directors cutu,který jsem viděl,ale konec jsem trochu nepobral.Jinak výborná vyvražďovačka a nesmím zapomenout na hudbu,můžete zaslechnout krásnou skladbu "Air" od Bacha a sposty dalších, který film příjemně obohacují a dodávají mu tu pravou štávu . Když přehlédnu některé nejasnosti a absurdnosti, tak musím uznat že tento film s dobrým námětem je výborný...